آدرس ما

کلینیک لاغری و زیبایی نیوشا

شهریار، میدان فرمانداری، بالای مبل مهستان

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن درد هم دارد؟
اکثر مراجعین ما درمان را بسیار راحت و بدون دردسر تشخیص دادند. بعضی از مراجعین در طول درمان حس حرارت و مقدار کمی شنیدن نویز صدای اولتراسوند که در گوش شنیده میشود اعلام کردند اما هیچ دردی وجود ندارد.
چه مدت زمانی نتیجه دستگاه کویتیشن مشخص می شود؟
اصولا از همان جلسه اول کاهش سایز آغاز می شود و در مرکز ما هر 3 جلسه نتیجه کاهش سایز اندازه گیری شده و به شما اعلام میشود خودتان نیز می توانید با یک متر ساده دور ناحیه مورد نظر را قبل از شروع درمان اندازه بگیرید و بعد از هر جلسه کاهش سایز آن ناحیه را بررسی کنید.
چه افرادی نمیتوانند از دستگاه كويتيشن استفاده کنند؟

افراد مبتلا به سرطان مشکلات کبدی مشکلات کلیوی یا پانکراس بارداری یا بارداری مشکوک فشارخون ،شدید هیپرلیپیدمی دیابت کلسترول بالا یا هیپرتری گلیسریدمی وجود دستگاههای ایمپلنت به عنوان مثال ضربان ساز بیماریهای سیستمیک یا خود ایمنی افراد مبتلا به فتق اختلالات پوستی ناشناخته یا آلرژی در منطقه درمان کسانی که رژیم غذایی سالم ندارند و یا ورزش منظم انجام نمی دهند.

از این دستگاه لاغری موضعی برای چه موضع هایی می توان استفاده کرد؟
شکم پهلو بازوها ران های داخلی و بیرونی و باسن، خط سوتین اما نمی تواند برای درمان بافت سینه خانمها یا Gynecomastia استفاده شود.
توصیه های ضروری برای استفاده از دستگاه لاغری موضعی کویتیشن
برای حفظ نتایج مطلوب مهم است که رژیم غذایی سالم با کالری مناسب و ورزش منظم داشته باشید. همچنین مهم است که 8 لیوان آب در روز قبل و بعد از درمان بنوشید از بین بردن چربی با مقدار آب نوشیدنی شما سرعت می یابد آب جزء کلیدی برای دفع سلول های خرد شده چربی است.

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید

• شهریار، میدان فرمانداری، بالای مبل مهستان